Ostravar uvařil novou osvěžující výčepní DESÍTKU!

Je to tak, uvařili jsme pro vás nejlepší světlé výčepní pivo v historii a po 35 letech jsme mu vrátili název DESÍTKA!

Oficiálně jsme zahájili distribuci světlého výčepního piva s názvem DESÍTKA, které v nabídce našeho ostravského pivovaru nahrazuje původní Ostravar Originál. S novou desítkou se setkají i návštěvníci Ostravar Areny, a to včetně těch, kteří se chystají na právě probíhající hokejový šampionát. „Naše DESÍTKA se čepuje v ostravské areně po celou dobu mistrovství. Věřím, že fanouškům, kteří do Ostravy dorazí ze všech koutů světa, bude moc chutnat,“ říká závěrem obchodní sládek pivovaru Ostravar Vojtěch Slivoň.

Příběh nové výčepní desítky

Na starých dobrých základech vznikla originální plná chuť. Ostravar DESÍTKA je osvěžující pivo, které se výborně pije. Patří do kategorie světlých výčepních piv. Je uvařeno ze tří druhů sladů a čtyř odrůd chmele. Pivo má vyváženou hořkost a bohatou chuť, která je dána tradičním výrobním procesem s použitím kvasných kádí spilky. Ve srovnání s původním pivem Ostravar Originál má vyšší plnost a říz.

Nová DESÍTKA je ve srovnání s původním světlým výčepním pivem o poznání plnější a ve své receptuře poprvé využívá i chmel Kazbek, který pivovar používá i při vaření oblíbeného Mustangu. Nová DESÍTKA má vyšší plnost, říz a bohatší chmelové aroma. „Myslím, že nová DESÍTKA je nejlepší světlé výčepní pivo, jaké jsme kdy v našem pivovaru uvařili,“ míní Vojtěch Slivoň, obchodní sládek pivovaru Ostravar.

Rozhodnutí o inovaci stávajícího piva bylo nabíledni. „I když na českém trhu stále dominují ležáky, piva s nižším obsahem alkoholu na něm mají své nezaměnitelné místo. Oblíbená jsou zejména v letních měsících, ale své místo v nabídce mají celoročně,“ vysvětluje Vojtěch Slivoň. Lahodná DESÍTKA má oslovit také mladé dospělé, kteří stále častěji dávají přednost pivům s nižším obsahem alkoholu a také pohodlnému balení, proto ji bude Ostravar stáčet také do plechovek. Stáčení bude probíhat přímo v areálu pivovaru v centru Ostravy na loni nově pořízené plnící lince. „Designu plechovek se opět ujala ostravská agentura Stojkov, která jí vtiskla moderní industriální design a postavila ji do vizuální řady k plechovce Mustangu a Černé Barbory,“ doplňuje brand manažerka značky Ostravar Pavla Ličková.


Bylo ti už 18?

Pro vstup na tyto stránky musíte být starší 18 let. Zadejte své datum narození.

Litujeme, ale pokud ti není víc jak 18, tak tě dál pustit nemůžeme.